Prikazani su proizvodi na stanju ili u dolasku.
Kompletan asortiman DAINESE, AGV, Akrapovič ili SW-Motech proizvoda pogledajte na oficijalnim online prodavnicama i kontaktirajte nas da poručite.

Uslovi korišćenja


PRIJEM PORUDŽBINA

Radno vreme magacina je od 8h do 16h svaki dan osim zvaničnih državnih praznika, subote i nedelje. Porudžbine primljene posle 16h biće obrađene prvi radni dan posle 8h.

CENE

  • Sve cene na ovom Plattner B2C Shop-u iskazane su u dinarima.
  • PDV je uračunat u cenu.
  • Cene artikala su važeće u momentu naručivanja
  • U slučaju izmene cene artikla - koji ste već naručili - stara cena ostaje važeća za vašu narudžbinu.

NAČINI PLAĆANJA

Pouzećem - u gotovini, prilikom preuzimanja naručene robe, (NAPOMENA: Roba se uz fiskalni račun isporučuje na adresu kupca). Plaćanje vršite kurirskoj službi CITY EXPRES prilikom preuzimanja robe.


ISPORUKA ROBE

Sve porudžbine primljene do 14h svakog radnog dana biće obrađene za isporuku. Za plaćanje pouzećem biće roba poslata isti dan i isporučena kurirskom službom u toku sutrašnjeg dana.

Ako je porudžbina spremna za isporuku u petak do 14h (ili dan pre državnog praznika) vreme isporuke zavisi od kurirske službe da li vrše isporuke subotom ka željenoj destinaciji ili će izvršiti isporuku u ponedeljak ili prvi radni dan posle praznika. Detalje o ovim isporukama mozete dobiti na info liniji City Expres 0800 30 93 000 i 011 30 93 000


TROŠKOVI TRANSPORTA

  • Za vrednost naručene robe koja je preko 5.000,00 RSD troškove transporta snosi Plattner doo
  • Ako je vrednost ispod 5.000,00 RSD troškove transporta snosi kupac - po cenovniku kuriske službe važećem u trenutku isporuke robe.
  • Za veće gabarite - naša služba ce proveriti sa vama da li vam troškovi transporta odgovaraju ( telefonom ili mail-om ).

OSTALI USLOVI

  • Plattner d.o.o. zadržava pravo promene cena i uslova isporuke/transporta
  • Pre svake isporuke, prodavac je dužan da telefonskim putem proveri validnost narudžbe
  • Tek nakon telefonske saglasnosti od strane Vas ( kupca ) narudžbinu ćemo smatrati validnom.

Uslovi kupovine


Poštovani,
Uslovima korišćenja definisana su pravila pri kupovini koja obezbeđuju kvalitet naše usluge i zadovoljstvo kupaca.


Korišćenje sajta

Korisnici prihvataju korišćenje sadržaja sajta www.plattner-motoshop.rs/ isključivo za sopstvenu upotrebu i na svoju odgovornost. Korisnicima sajta www.plattner-motoshop.rs/ strogo je zabranjeno korišćenje specijalizovanih programa (robota, crawlera) radi preuzimanja sadržaja sa sajta, kao i bilo kakvi hakerski napadi u cilju onesposobljavanja sajta. Nedozvoljeno korišćenje sajta smatra se kršenjem pravila i podložno je tužbi.


Opšti uslovi

  • Nakon prijema porudžbine putem sajta, prodavac će telefonskim putem izvršiti potvrdu porudžbine nakon čega se porudžbina smatra validnom.
  • Nakon potvrde narudžbine od strane kupca, narudžbina je neopoziva.
  • Prodavac se obavezuje da naručene proizvode isporuči ispravne i u predviđenom roku.
  • U slučaju bilo kakve promene prodavac je dužan da obavesti kupca prilikom potvrde narudžbine ili tekuceg dana najkasnije do 14h.
  • Sve eventualne promene sem promena vezanih za isporuku se ne odnose na potvrđivanje narudžbine.

Garancija kvaliteta

Plattner doo garantuje za kvalitet svojih proizvoda. Svi proizvodi su originalne robne marke i odgovaraju specifikaciji navedenoj na sajtu. Davalac garancije za akumulatore, u garantnom roku, o svom trošku obezbeđuje otklanjanje nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim odnosno deklarisanim karakteristikama kvaliiteta proizvoda. U slučaju neizvršenja ove obaveze, davalac garancije će zameniti proizvod novim ili vratiti novac.

Garantni rok počinje danom prodaje uređaja, koji se unosi u garantni list i overava pečatom i potpisom ovlašćenog prodavca.

Kupac gubi pravo na garanciju ako se kvar izazove nepridržavanjem datih uputstava za upotrebu i ako su na proizvodu vršene bilo kakve popravke od strane neovlašćenih lica. Da bi se izbegli nesporazumi, prilikom isporuke dužnost kupca je da izvrši pregled proizvoda i da ukaže na eventualna mehanička oštećenja dostavljaču robe i ne prihvati robu, u tom slučaju će proizvod biti zamenjen i poslat novi.

Svi akumulatori su pod garancijom i važe prava koja su navedena u garantnom listu. Lista ovlaštenih servisera: http://www.plattner.rs/akumulatori/servisna-mreza.php

Molimo Vas radi što kvalitetnije usluge da se pridržavate zadatih uputstava.


Reklamacije i povraćaj robe

Reklamaciju možete ostvariti u sledećim slučajevima:

  • Reklamacija prilikom ugradnje - Ukoliko se prilikom ugradnje ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju. Davalac garancije će preko svoje servisne mreže alizirati akumulator ili drugi proizvod i prema tipu greške popraviti, zameniti proizvod novim ili vratiti novac u zakonom predviđenom roku. Ukoliko je kupljeni proizvod neadekvatan (pogrešno odabran filter, akumulator, ulje ili rezervni deo… ) kupac može u roku od 14 dana da proizvod vrati o svom trošku i zameni za odgovarajući u koliko je prvobitni nekorišten i neoštećen.
  • Reklamacija u garantom roku - Davalac garancije, u garantnom roku, obezbeđuje otklanjanje nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim odnosno deklarisanim karakteristikama kvaliteta proizvoda. U tom slučaju, proizvod šaljete u servis isključivo na adresu ovlašćenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašćeni servis proizvod gubi garanciju.
  • Reklamacija na oštećenu pošiljku – prilikom preuzimanja pošiljke, kupac je obavezan da pregleda da li postoje vidljiva oštećenja i odmah ih reklamira dostavnom radniku, odnosno odbije da preuzme pošiljku na kojoj postoje vidljiva oštećenja.
  • Prigovor je moguće uputiti na jedan od sledećih načina:
    • Putem kontakt forme na sajtu
    • Mailom na adresu sales.support@plattner.rs
    • Pozivanjem info linije 021-21-000-21 radnim danima od 8:00 do 16:00
    • Pismenim putem na adresu: Plattner doo

      Branka Bajića 79

      21400 Bačka Palanka

Napomena:

Da biste ostvarili pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • reklamirani proizvod donesete u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži
  • da podnesete na uvid original garantnog lista i fiskalni račun
  • da date opis neispravnosti
  • nakon toga, sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac isključivo dobija od ovlašćenog servisa gde je ostavio proizvod.

PLATTNER DOO INFO LINIJA 021-21-000-21

Povrat robe u zakonskom roku – odustanak od ugovora na daljinu

Kupovina preko Plattner B2C online prodavnice www.moto-marine-prodavnica.rs smatra se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Sl.glasnik RS br.62/2014) prodajom na daljinu.

Potrošač (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti) ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat u državinu, odnosno u državinu lica koga je kupac odredio a nije pevoznik, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova vraćanja robe. Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom na Obrascu za odustanak (u daljem tekstu: Obrazac) koji se dostavlja prilikom ispruke robe ili ga možete preuzeti ovde. Izjava se smatra blagovremenom ukoliko je Obrazac poslat trgovcu u roku od 14 dana.

  • Popunjen Obrazac potrebno je poslati:
    • Pismenim putem na adresu: Plattner doo – Podrška prodaji

      Branka Bajića 79

      21400 Bačka Palanka

    • Mailom na adresu sales.support@plattner.rs

Najljubaznije vas molimo da navedete razlog odustanka u Obrascu kako bismo mogli unaprediti naše poslovanje u cilju zadovoljenja potreba naših kupaca.

Potrošač je dužan da vrati robu o svom trošku, bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je poslao Obrazac, na adresu navedenu u obrascu. Po isteku ovog roka, proizvod se više ne može vratiti. Proizvodi koji su predmet povrata moraju biti nekorišćeni, neoštećeni, u originalnoj ambalaži sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom (garantni list i sl.), pri čemu se mora priložiti i originalni fiskalni isečak.

Prijem Obrasca potvrdićemo u pisanom ili elektronskom obliku i obavestiti vas o načinu na koji nam možete vratiti robu uz najmanje troškove.

Smatraće se da je roba vraćena u roku ako je potrošač poslao robu pre isteka roka od 14 dana. Cena se vraća po prijemu proizvoda nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan. Potrošač je odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovila priroda, karakteristike i funkcionalnost robe. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Zaštita poverljivih podataka o transakciji

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.

Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.


Privatnost podataka

Da bismo uspešno obradili vašu narudžbinu potrebni su nam vaše ime i prezime, adresa, e-mail i telefon. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da vam isporučimo željenu robu, kao i da vas obavestimo o trenutnom statusu narudžbe.

U ime Plattner DOO obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa SMS i mailing lista koje koristimo za marketinške kampanje. Svi podaci o kupcima/korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u Plattner doo odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Pored navedenih prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili vam jednostavnije korišćenje, sigurniju i udobniju kupovinu.

Obavezujemo se da prikupljene podatke ne koristimo ni u koje druge svrhe.


Povraćaj sredstava

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Plattner B2C online prodavnica je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.


Izjava o konverziji

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).
Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije.

Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat.

Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.
Hvala Vam na razumevanju.


Saglasnost i promene uslova

Korišćenje naših servisa podrazumeva saglasnost korisnika sa svim navedenim na ovoj strani. Plattner doo se obavezuje da ce se pridržavati svega navedenog, a sve promene uslova postaju važeće tek nakon objavljivanja na ovoj strani ili slanja e-mail obaveštenja svim registrovanim korisnicima.

Hvala na poverenju